Dear Self.

My photo
25. Malaysian. Studies at UTHM, Bachelor in Vocational Education ( Catering ) with Honours :)

Tuesday, January 13

masok SEMESTER 2 jadi senior=)

aku jadi senior lah weh !
xsabar ni nk jmpe budak2 junior aku esok ari.=)
aku rindu kan kenangan mase aku mule2 msok kolej mase julai 08.
best siot.
1st day mase pendaftaran dh jmpe si dia.
pas2 dpt 1 kelas dgn dia jugak.
haha=)
yang xleh tahan nye.
ape2 kerja in team aku musti dgn dia.haha=)
jahat kn aku ni.haha
aku byk belajar mase sem 1.
seronok sgt2.best best best
aku jadi lebih matang bila masok kolej.
aku hope masok sem baru ni aku mampu belajar bende yg lebih baru.
berfikir lebih matang.
dgn kejayaan yg aku miliki skrg (dpt no.5 final exam sem 1)
aku hope bole capai lebih tinggi drpd sebelumnya.
aku nak jmpe si dia semester 2 ni.
hope dia lebih matang dan boleh tima aku lagi as fren dia.

p/s : aku rindu kan kenangan ketika SBK 1B.B not for BUDUH but for BIJAK.=)

No comments: