Dear Self.

My photo
25. Malaysian. Studies at UTHM, Bachelor in Vocational Education ( Catering ) with Honours :)

Thursday, February 12

Taman Layang-Layang


AKTIVITI SUAI KENAL SESAMA BAKERI
UNTUK SEMESTER JANUARI 2009

KUMPULAN 7 - DAIMOND 7
anis.safura.nurul.koh.santhiya.wani.mek.ain.iela

MY LOVELY FRIEND KKSY
with our new TEE...
always together forever...
SBK 2B

BERSAMA ENCIK SHAHIR...
my feved lecturer aku yg cute lagi miut=)

ANTARA AKTIVITI YANG DIPERTANDINGKAN...
buat kostium mumia guna surat khabar...
mcm2 fesyen ada...
p/s : kelakar gila time dowg peraga kan baju dowg !

KUMPULAN 7 MENANG TEMPAT KE-3
drpd 10 kumpulan yang ada..
memang sesuatu yang tak dijangka..
jadi kenangan terindah buat aku tahun ini..
p/s : encik fauzi cool siot !

1 BIG FAMILY OF BAKERY KKSY =)

.....................................................................................................................

wlo pon hari yang paling memenatkan.tpi aku ase seronok sgt2.
bukan jew dpt eratkan lagi keluarga bakeri.tpi dpt pengalaman baru.
kenangan baru utk sume dak2 bakeri tahun ini.something new lah !
hope tahun2 akan dtg boleh buat lagi aktiviti mcm ni ok.
aku happy gila wlo pon 1st time dpt knal dgn dak kumpulan aku.
aku xberapa nk suke lah.tpi bila bekerja as teamworks.
mmg kita lupa yg kita xpernah tgor selama ni kt kolej.
aku ase happy gila lah.lgi2 bile dh menang.
wlo pon dpt tmpt ke-3 tpi bersyukur sgt2.
yang pasti muke aku terbakar lepas balik from taman layang2 tu.
tpi ase puas dowhhhh ! =)


No comments: