Dear Self.

My photo
25. Malaysian. Studies at UTHM, Bachelor in Vocational Education ( Catering ) with Honours :)

Wednesday, March 11

hari yang membosankan

hari hari yg membosankan
bila aku kena buat assignment
assignment yg memeningkan
nape lah susah sgt untuk aku?
susah nak pikir ayat.
susah sangat2 lah.
woiii !
pahal hari ni.
aku sampai hilang arah sekejap hari ini.
------------------------------------------
hari ini aku pegi ke rumah asilah syarain(rain)
lepak chill layan internet cari isi assignment yg tak jmpe2
sampai malam hari baru aku pulang
pulang dengan hati yg bosan
dia hantar sampai depan rumah naik motor
balik rumah makan malam
sambung cari assignment yg entah hape2
------------------------------------------
tajuk assignment :
RAKAN BERMASALAH
*aku orang yg bermasalah
&& kdg2 berguna utk org ramai:)

No comments: