Dear Self.

My photo
25. Malaysian. Studies at UTHM, Bachelor in Vocational Education ( Catering ) with Honours :)

Thursday, April 16

busy always

sorry if aku lmbt update blog aku
aku busy sgt sgt sgt
busy dgn berlakon utk kelas
busy dgn assignment yg agak mencabar
busy dgn kuliah harian ku
busy dgn dikir barat di sekolah
sorry sangat sangat
byk yg dh jadi
sume tu boleh jadi iktibar kita
as makhluk ALLAH di bumi ni kn?
aku hope after this aku always leh update blog aku
aku rindu nk menulis cerita2 tentang aku dan dia
cerita tentang kenangan2 yg aku lalui hampir setiap hari
huhuuuuuuuuuuuu:)

btw,
aku still single until now
aku x harap pape dr dia skrg
aku cume hope always can be his frens now
mayb as fren lebih buat aku rapat dgn dia kn?
aku nk always dgn dia wlo pon as fren jew
mayb kata2 aku ni ade lah sket bgi harapan kt dia lagi
but aku pkir better kwn lah kot
aku dh penat nk tggu
org yg belum tentu aku mampu miliki kn?
lebih baik aku crik yg lain

and then,
aku ngah rapat blik dgn my ex dak n9 tu
emmmmm:)
mayb aku yg lebih2 kot
aku senang dgn org yg aku dh lame rapat kn?
susah lah hidup ni
ase mcm nk mati pon ade
aku penat tggu cinta yg xpasti
aku penat dgn kehidupan yg penuh dugaan dunia
kenapa semua ni jadi kt aku?
huhu

No comments: