Dear Self.

My photo
25. Malaysian. Studies at UTHM, Bachelor in Vocational Education ( Catering ) with Honours :)

Sunday, May 3

gigs at zouk


bgun pagi awal tu
rajin bebenor tpi kuarnye lmbt juga
hehehe:)
grak dgn mija nek putra
sis dia anta kt bangsar putra
nek jew lew putra
mija tukar sluar

smpi KLCC
teman mija jmpe kwn2 dia
kt burger king
mencekik jew dowg tu
kwn2 aku dh tggu kt zouk ohh

grak g zouk
jauh nye menapak
penat sial
haha:)
jmpe atiq dulu pas2 ag
comey ohh atiq
windu dia sgt2
lame xjmpe dia:)

aku belikn tiket utk kwn2 mija
then masok dulu
tggu band xmule2 lagi
lembap bebenor

band2 yg perfom && komen aku ;

ROTI ; boleh lah.band kwn akak aku kot.ptot lah mcm ku kenal
BLACK DAYS ; xknal ohh.dowg perfom time aku g NZ kot
BEAUTIFOOL PHENOMENA ; band apakah?aku xknal.haha:)
NADIA'S PICTURE SHOW ; sedih aku dgr dowg nyanyi lagu feved aku
THE RHAMAN ; comel ohh mereka:) i love them !
COUPLE ; yg terbaik dari yg terbaik ohhhh
KOMPLOT ; konflik jadi pujaan hati ku:)
MAXIMUS ; woiii.band yg black minat ! haha:)
REVENGE ; not bad katogeri bapak2 ni perfom.haha:)
YUNA ; cantik.merdu.suke tgok dia.suara dia sedap !
THE TIMES ; yg terbaik dari ladang gandum ohhhhhhhhh !
BUNKFACE ; paan ku comel ohh ! skema mereka terasa ! comel gila sial dowg !

&&

balik umah dgn ex-bf mija yg anta
penat gila ohhh !
next day aku buat muke jew ble g kolej
penat tu saket badan2 aku
tros demam 2-3 hari ohhhh
sbb jmpe yuna kot !
haha:)

btw,
best gila sbb jmpe kwn2 lame
eikapejal.ag.atiq
sayang kowg ohhhh !
berasa puas kerana mampu snap pic
wlopon gune camera orang:)
haha !

sayang mereka wokkk !
snap by AG ngok:)

bunkface perfom:)
paan ku yg comel wokkk !

yuna cantik ohhh !
suara dia merdu wokk:)


No comments: