Dear Self.

My photo
25. Malaysian. Studies at UTHM, Bachelor in Vocational Education ( Catering ) with Honours :)

Thursday, August 13

thanks pernah jadi kawan aku !

tiada apa nak di cerita di sini
cume aku ase lega bila dpt lepas
lepas dari manusia macam engkau !
engkau?
emmmmmm:)

siapa makan cili dia lah yg terasa pedas nya !
aku dh serik dowhhh !
mcm2 aku dgr cter engkau !
ramai sgt yg cter kt aku !
now,
tiada apa nak di cerita lagi di sini !
it's over N over !
tiada penyambung nya lagi !

aku mahu jauh2 dari kau !
jauh dari masalah kau !
jangan ganggu idup aku gak okey !
now,
kita 0-0 okey !

aku tamaw terlibat pape lagi dari kau okey !
hope kau happy dgn kawan2 sekeliling kau skrg !
hope kau boleh hidup xde aku !
mayb dulu kita 'kawan' skrg bukan musuh
tapi hanya kawan sekelas sahaja !
tak lebih dari itu semua okey !

aku buat semua ini untuk
kebaikan aku dan family aku dan kawan2 aku !
aku tamaw terlibat pape dah !

thanks girl pernah jadi kawan aku dulu !
tempat aku bercerita semua nya !
tpi tidak semua nya !
byk aku simpan sbb aku tamaw kau tahu !
biar aku jew yg tahu about my privacy !

KAU BOLEH HALAL KAN SEGALA NYA !
mayb aku pernah kutuk belakang pasal kau !
hope kau maaf kan !
aku dh halal dan maaf kan apa yg kau pernah wat kt aku !
aku tak mintak pape balasan !
aku cume mintak kau boleh insaf macam kata2 kau !
jangan hanya bercakap guna bibir sahaja !
cuba lakukan okey:)

No comments: