Dear Self.

My photo
25. Malaysian. Studies at UTHM, Bachelor in Vocational Education ( Catering ) with Honours :)

Monday, September 14

shopping with azwa

kami makan KFC:)

snap pic dalam tandas:)

with azwa:)
i'll really miss her !

hafizatul azwa:)
she's my bff
miss her a lots !
hope can meet u again soon:)

-----------------------------------------

aku abes kerja
azwa dtg kedai,then aku balik
ktowg grak giant nek bas T204
shopping lah ape lagi?
best2 !
kuar duit rm100:)
berbuka kt kfc,seb bek xramai !
seronok dpt kuar dgn kau !
tpi cian kt kau en sbb relationship kau dgn faiz !
i'm really sad too:)
hope you and him can back togeda again !
klu ade masalah lagi,aku sedia nk dgar !
tamaw tgok kau nangis sbb laki !
biar lah aku jew yg pernah dan slalu alami
tpi bukan kawan2 aku !
:)

No comments: