Dear Self.

My photo
25. Malaysian. Studies at UTHM, Bachelor in Vocational Education ( Catering ) with Honours :)

Thursday, January 28

as senior bakery

mase pendaftaran sudah buat hal. sbb pkai bju kolej. jmpe madam besar kena balik tukar bju kurung. apakah? penat dowhh. tak faham pun ade. kelakar pun ade. btw, aku penat nk ulang alik seb bek angah ade. aku baik dgn angah pun org susah hati. 1st day dtg kolej, sudah mencetuskan konflik antara kwn2 aku. nk kate gado idak jugak. still leh lepak rmai2. kdg2 aku xfaham gak dgn kwn2 kolej aku ni.

1week kembali ke kelas as semester 4. not bad lah. tpi byk assignment okey :) penat gilew ohhh. pas2 brg xde lagi,so xbkak VC lagi. aku kembali rapat dgn izzuddin mahzan. as friends is the best part for our relationship. mungkin itu lebih baik utk aku dan dia. aku pun xmengharap ape2 dh dari dia. aku tlg ikhlas as fren. aku ade tlg dia wat maths. lepak taman same2. dia dtg umah aku. ktowg lepak taman. asyik kena marah dgn aku jew. tula kwn dgn amar lagi. duk dpan dlm kelas pun xreti wat maths jugak. sengal betol !

2week blajar mcm biase.lebih byk subjek tahun ni.penat lah aku.da la byk assignment ohhh ! byk gak yg aku belajar skrg ni. minggu ni jugak aku merasa bekerja di VC. seronok,penat,puas hati. sbb aku yg jd cashier VC,aku juga buat produk utk kek. best lah jugak. wlopon penat nk mampos. mule2 bkak agak kelam kabot sket. ble dh tghari tu ok sket :) ade jual mcm2 dowhhh ! roti john,blue lemon drink,kek,brownies,roti,muffin. rmai pulak costumer nye. puas hati lah kan:) ble dh settle jualan,aku kira duit keuntungan. dpt lah dlm RM493.00 :) wlopon duit tu ktowg xdpt,tpi bersyukur dpt untung mcm tu en? huhu :) seronok ! xsbar nk bkak VC next week :)

No comments: