Dear Self.

My photo
25. Malaysian. Studies at UTHM, Bachelor in Vocational Education ( Catering ) with Honours :)

Saturday, May 1

jumpa dia di ipoh


pergi ipoh naik bas
bas lmbt ohh
panas aku di jalan duta

sampai ipoh
hujan turun lebat siot
pergi ipoh parade
makan dulu
lapar gila ohhhhh

jejln lah kt ipoh parade
ramai gak org cina balik cuti
emmmm :)

jmpe hadiah utk afif,
murah sajew :)

jmpe dompet domo
comel gila oiii
soh b bayar :)
hehee ! !

pas2 tggu lah sblom tgok wayang
penat juga ohhh
best lah jugak cte iron man 2
iron man 1, aku tgok dgn khai
tpi dia dh download, bek aku tgok dgn b
lagi best ohhh :)
pas2 abes tgok wyg
tros g umah akak b
family dia ajak makan luar
reramai ohhh
segan siot :)

tpi seronok ! !
happy jew :)
mkn besar tu,kenyang gila aku ! !

esoknya,
aku mandi sungai :)
seronok ! !
sejuk ohhhhhh ! !


p/s : rindu syahir yg berada di ipoh tu :'((

No comments: