Dear Self.

My photo
25. Malaysian. Studies at UTHM, Bachelor in Vocational Education ( Catering ) with Honours :)

Sunday, September 26

baking academy


aku sudah memulakan sesi pembelajaran yg baru
masuk kursus 3 bulan di puchong
di BUTTER AND OLIVE baking academy

duduk rumah sewa di puchong perdana
aku blajar dgn amir,afif dan senior2 yg aku xbrape nk rapat

1week masuk kelas,
boleh lah...
1hari blajar 3 jenis roti
boleh la encik shahir copy lepas ni
senang pon senang :)

aku agak bosan ble 1rumah dgn org yg aku xrapat...
bosan gila xtaw nk borak apee...
aku jadi pendiam ble dgn dowg...
bosan ohhhh...
rase mcm nk duk 1 rumah sewa dgn afif dan amir...
hahaaaa :D
apa kan daya ? bukan muhrim...

ble la nak habis 3 bulan ni...
pas2 tetibe kena g praktikal
wadoiii
lemah betul aku dgr ble kna praktikal
ble puan maz nak settle kn...
cepat2 sket puan ! !

harap aku abes kursus ni bole lah dpt ilmu lebih sket :)
xde la asyik buat kek jew
hahaaa :D

No comments: