Dear Self.

My photo
25. Malaysian. Studies at UTHM, Bachelor in Vocational Education ( Catering ) with Honours :)

Monday, September 13

beraya di ipoh

pagi pagi buta udah kuar rumah
tiket bas xbeli lagi
naik bas trun jalan ipoh, naik teksi g jalan duta
crik tiket bas
mara liner petang, trans pnjg lebar barisannya,konsurtium ada
heheee :D

aku senyum lebar gila ada lagi bas pergi ipoh yg kosong pagi2 buta ni
terus beli tiket dan bergerak ke bas

perjalanan semua ok !
seat pun sedap
terlena aku...
taw2 da smpi ipoh

smpi ipoh, dia amik aku
tros balik umah
sbb aku xsedap badan dan sakit pewot
sejak mkn bende da basi ini lah akibatnya

lepak kt umah dia jew sehari suntuk
after maghrib bru grak g JUSCO
tgok movie, PIRANHA
seriously boleh buat aku yg sihat ni sakit jantung dgn tiba2
btw, seronok jugak cte nye

malam, jalan mkn western food
ohh my feved
thanks b sbb blanje :D
aku ske lepak ipoh sbb dia akan support sume if aku trun ipoh
hahaaa :D
kejam ke? xkan...

after balik, bapak dia semput. bawak g hospital
ahhh... lame gila weyhh ~
mcm nk mati aku lepak kt hospital tu
mengantuk gila babi ahhh ~
from 2 a.m. to 6 a.m.
tpi xmsok wad jugak !

balik tros tdow xingt pape dah :D
then, JENG JENG JENG...

before balik KL, singgah rumah izni
beraya takot busy xdpt ikot konvoi beraya tu
dpt jugak mkn spaggeti
sedap weyhh ~

balik naik bas double decker PLUSLINER ~
up up away back to KL
tron KL sentral
naik KTM komuter

No comments: