Dear Self.

My photo
25. Malaysian. Studies at UTHM, Bachelor in Vocational Education ( Catering ) with Honours :)

Sunday, October 17

aku emosi sangat


lately, aku jadi seorang yg sgt pendiam sejak duduk di puchong. seperti berada di rumah tumpangan orang. padahal sewa aku bayar jugak. sama rata jew. aku xtaw lah. aku nye perasaan ke @ mmg mereka begitu? aku mcm orang yg sgt terpinggir ble balik rumah sewa tu. mcm nk sewa rumah lain lah. aku sgt lah di pinggir kan. mcm sewa sorg2 pun ada. dorg buat aku mcm xwujud kt rumah tu. dowg buat hal dowg sendiri. mcm org bodoh kt rumah tu. mcm nk sewa dgn budak laki jew. ble kt akademi, mcm biase pulak. bole gelak2 sume. bole story2 sume. yewp ! aku mudah baik dgn orang berbangsa cina. sbb dulu skola girl, aku ade kwn cina. dowg lebih mudah aku bercerita dan borak sbb aku sudah biase. wlopon aku xreti ckp cina. aku happy bile di akademi tpi bosan di rumah sewa. nak kata aku emosi? yes ! i am. sbb aku manusia biase yg juga mahu kan kawan utk berborak dan bercerita suka duka. sbb aku ade perasaan jugak bukan patung kt TEDDY TALES tu. aku bosan gila.


* muke teddy ni comel jew :)


ble cte kt FB, aku dpt lah luah kan sedikit masalah untuk bgtaw kwn2 aku. tnye pendapat dowg sume. aku tekanan gila. boleh jadi gila wlopon 3 bulan taw. aku xtaw nak ckp mcm ane? sbb aku ni sgt2 la xreti nk tegor orang ble orang xtgor aku. aku buat bodoh jew lah. klu xmsg bf aku, mmg bosan gila. aku ni menghadap tv jew. nasib baik ade tv, klu xde tv. tgok dinding lah aku. yelah. mereka ber3, aku sowg jew. ble g kelas, aku g dgn afif dan amir. ble balik umah, aku sowg2 jew. ble ajak kwn, msok kursus sume busy ohh. adoyai. sedih btol. lgi2 ble dowg mule buat hal. kuar sesuka hati. tu xpe agi. ni idak, dowg tinggal kn aku sowg2 kt umah sewa tu. YA ALLAH ! takot gila ohhh. dowg ni ade otak ke idak, aku pon xtaw lew. dowg ni manusia ade akal ke idak aku xtaw lew. i'm girl okey. if anything happen? sape nak tanggung? dowg nk tanggung? mcm F*** ohh. aku sabar jew. saket hati aku ni lagi saket kena tinggal dgn bf taw. bernanah + berulat tahu tak. tawar hati aku nk berkawan dgn manusia mcm dowg. xde hati perut. tak berperikemanusiaan langsung. bkn skali dua dowg tggalkn aku. byk kali ohhh. aku xksah if aku tahu jiran2 kt umah tu. masalah nye bru 2 mggu,dowg da buat hal. pale hotak dowg lah.

* aku stress mcm nak penampor muke dowg ! arghhh :)

aku bukan suka suki nak aib kan orang, tpi aku bercerita tentang kebenaran. aku masih muda untuk menerima sume ini. aku pun bru 1st time sewa rumah dan duduk jauh dari family. tpi ble jadi mcm ni. apa pulak perasaan kowg jugak di perlakukan sebegini. aku cume cerita apa yg berlaku dalam hidup aku. sbb aku xde tmpt nak cerita sepenuhnya. sini jew lah tmptnye. blog aku. aku suke nak bgtaw orang apa masalah aku. TQ :)




*sorry aku malas update blog sbb aku busy dan xde internet di rumah sewa ! !

No comments: