Dear Self.

My photo
25. Malaysian. Studies at UTHM, Bachelor in Vocational Education ( Catering ) with Honours :)

Tuesday, May 31

bangga diri tiada virgin. apakah?

adakah anda tidak berasa malu
malah lebih rasa bangga yang diri itu tiada dara.
memang sudah menjadi tradisi anda & 'BF' untuk tidur bersama.
aku tak faham betul dgn makhluk ALLAH yang bernama PEREMPUAN ini.
kenapa engkau begitu tidak malu untuk menghebohkn sesuatu yang
akan memalukan family kau.

sudah lah buat dosa?
duk heboh 1dunia kau tiada dara.
adakah hanya itu yg kau mampu buat skrg?

orang yg kena rogol pon takut bgtaw orang.
ni kau yg meniduri BF,
senang hati bgtaw 1dunia kau tiada DARA?


-----------------------------------------


aku juga manusia biasa yang juga melakukan kesalahan.
tapi masih tidak pernah terlanjur dgn 'BF'.
aku boleh fikir apa yang akan jadi?
aku boleh fikir sebelum melakukannya?
aku boleh fikir pesan mama abah?
aku boleh fikir sendiri sbb
aku dah boleh tgok CONTOH yang sedia ada?



SANGGUP KE ANDA MEMBUANG BAYI INI???



-----------------------------------------








orang2 zaman dahulu berkata,
anak perempuan (anak DARA)...

orang2 zaman sekarang berkata,
woi anak tiada DARA...












-----------------------------------------

aku MALU ada saudara ISLAM,
mengaku meniduri 'BF'
&& diri tiada dara di blog sendiri...

2 comments:

Laxy Kerr said...

masyalah~

annisabdullah said...

hanya ALLAH yang tahu baik buruk perangai MAKHLUK ciptaan-Nya....