Dear Self.

My photo
25. Malaysian. Studies at UTHM, Bachelor in Vocational Education ( Catering ) with Honours :)

Sunday, May 22

uitm jengka, pahang


21 MEI
malam tu aku tdow umah syaza
izni dan afif juga ada
bukan main gossip smpi ke pagi
xleh tdow ohhh
heheee
syaza pon sibuk bergayut

22 MEI
pagi2 sblum subuh dah bgun
mandi sume siap
grak pkul 530pagi dari selayang
3biji kereta nk anta syaza g UITM
citra,avanza,alza
tpi syaza naik avanza dgn aku,izni & afif
singgah GENTING SEMPAH utk solat subuh
bukan main kabus menutupi lebuhraya
takut gak sbb dh pagi2 pon still ada kabus
seronok pon ada :)
berhenti R&R mane tah, sarapan pagi
seronok mkn ramai2 ohhh
grak lagi smpi JENGKA
bukan main ke dlm lagi UITM jengka tu...
terasa jauh nya. huhu
smpi UITM, syaza daftar dan masuk brg dlm bilik
ktowg pon join skali, lepak dlm bilik dia
pas2 tggu parent syaza abes ceramah
then, syaza pon nak start orientasi dia, jmpe ktowg dulu
seronok dpt tgok member msuk UITM ohhh

ramai gila perempuan yg masuk UITM utk diploma
ktowg balik singgah mkn tepi jalan
pas2 berpecah, afif nak g amek arnab kt KUANTAN
tggal lah aku dgn izni, bosan dan jauh perjalanan
aku xleh tdow sbb kna teman afif drive
smpi rumah abg afif, ktowg lepak makan jap
pas2 grak balik

dalam perjalanan pulang ke KL
singgah beli keropok lekor & keropok2 kt tepi jalan kt gambang
pas2 otw balik, singgah afif nak solat jamak
grak balik KL, afif dgn izni bertengkar
aku yg jdi org tgh ni, duk senyap jer lah
afif ni bukan main bwk laju smpi 120,
ase mcm nk tercabut jantung aku dlm kereta
bila lepas dari pahang, hujan turun

aku soh afif singgah Genting Sempah
ase mcm nk termuntah pon ada
ble afif bwk laju tadi, tu yg aku soh benti jap
bagi dia reda kemarahan dia
lgpon hujan agak lebat,buat aku makin risau dia bwk laju
da la bwk balik arnab abg dia, 3ekor pulak tu
cian dowg, dowg juga benda hidup
hujan lebat sgt2, buat aku risau bila hati afif pon xkeruan
takut dia bwk laju2 lagi

pas2 grak balik KL anta izni kt damansara
smpi damansara semua dah okey
ktowg benti tepi jalan, afif tgok arnab dia
semua okey,ktowg troskn perjalanan balik selayang
hujan balik, lebat lah jugak
pas2 afif pon tdow umah syaza
da lewat pon kan?
aku xtahu lah, mmg aku kurang memahami hati lelaki
biar jer lah....

dah settle pon, hati aku pon dah lega bila smpi rumah
pkul 11mlm baru smpi rumah

penat,melekit 1 badan,seronok pon ada
hope dpt masuk UITM pulak lepas ni :)


TO NUR SYAZA YUSRA KUSNAN,

belajar leklok, buat yg terbaik utk family dan mase
depan kau jugak, tunjukkn kt org luar sane yg kau pun
boleh jadi pelajar UITM :)
jangan nak bercinta jer. hehe :P

No comments: