Dear Self.

My photo
25. Malaysian. Studies at UTHM, Bachelor in Vocational Education ( Catering ) with Honours :)

Monday, October 24

asrama oh asrama

sesuatu yang aku perlukan untuk semester 2. malas nya nak duk rumah sewa. walaupun tidak berapa jauh. tetapi mampu juga menguruskan aku yang comel ni. bukan malas mahu berjalan tapi tidak biasa duk rumah sewa. ia bakal mengingatkan aku pada rumah sewa di puchong. ohh. tidak sama sekali kerana kwn2 ruma sewa yang ini pasti lebih menceriakan hidup aku. tapi kelas kita lain2 kan? macam mana lah aku nk g kelas if da lain2 kelas.


pening bila memikirkan asrama yang mungkin susah untuk diduduki oleh student bridging seperti aku. aku tidak harapkan apa2 selain asrama. lebih mudah tinggal di asrama kerana aku boleh berjimat. lagipun kelas sem 2 sampai ke malam ohh. lebih-lebih lagi kelas kitchen. habis lah aku if kelas kitchen lain hari dengan dak rumah sewa tu.

aku harap dapat duduk asrama tapi tak best juga if tak ada kawan kan? aku nak duduk rumah sewa tapi dengan dak kelas aku lah. takpe lah. rezeki jangan ditolak. aku tak mahu tolak rezeki yang sudah tersedia ada depan mata aku kan? my mum pon harap dapat duduk rumah sewa dgn nani && ayu. so, pasti ada hikmahnya if duduk rumah sewa kan? aku memang confirm duduk lah rumah sewa dengan mereka. aku pon sudah tiada masa untuk cari rumah sewa. aku harap seronok duduk rumah sewa dengan mereka. hehe :)




No comments: