Dear Self.

My photo
25. Malaysian. Studies at UTHM, Bachelor in Vocational Education ( Catering ) with Honours :)

Friday, December 9

ombak rindu yang berderu

jalan cerita yang menarik. cuma pelakonnya kurang menarik. aku hairan kenapa pilih maya karin? takde rupa minah kampung langsung. muka dah tentu mix. xfaham2. tak baca novel ombak rindu, so, aku tak expect apa2 lah. layan jer cte ni. tanpa menitiskan air mata. sedih2 tapi tak cukup sedih macam cte lagenda budak setan movie. itu cte sgt sedih. 2 kali aku tgok, 2 kali aku nangis. haha. feeling habis. cte ni boleh blah lah. 3/5 bintang aku bagi. tapi 5/5 bintang untuk lisa surihani sebab dia berlakon terbaik lah. feeling habis. spycho habis. kelakar pon ada. kejap marah sampai balik semua barang, jap g sedih pulak. tros calm down marah dia. tetiba pulak tu. memang kelakar. haha. btw, not bad movie. rm6.00 only. hehe :)



gsc ipoh parade
4.40 p.m.
with syahir, syura, his mom



OST ombak rindu yang berderu :)

No comments: