Dear Self.

My photo
25. Malaysian. Studies at UTHM, Bachelor in Vocational Education ( Catering ) with Honours :)

Thursday, January 26

bye bye asrama :'(

mungkin bukan rezeki aku untuk duduk di asrama untuk Sesi Disember 2011 ( semester 2 ). takpe lah. mungkin ada ramai lagi yang nak duduk asrama. lagipun sem ni, sem pendek. sampai hujung bulan april jer. aku agak tekanan gak lah sebab dah bersusah payah untuk dapatkan asrama. last2, aku putus asa juga.

aku penat lah dengan semua2 ni. cukup lah dugaannya. aku tak mampu harunginya lagi. mungkin ada hikmah nya aku duk rumah sewa ni. aku memang nak duk rumah sewa tapi dah dapat asrama, rasa macam nak duk asrama pulak. lagipun aku kan aktif KELAB AVA. so, aku perempuan better duk asrama. nak event semua. balik malam2 buta semua. aku risau gak.

tapi nak buat macam mana kan? bukan rezeki aku nak duk asrama sem 2 ni. aku lebih rela duduk rumah sewa dari nak berulang alik dari rumah sewa ke asrama lagi. sebab asrama tak settle2 lagi. penat lah. cukup2 lah tu. aku tak kuat lagi untuk harungi semua ini.

terima kasih sebab bagi aku REFUND duit asrama RM60 tu,
walaupun RM60 tapi boleh bayar duit rumah sewa aku taw ! ! !

No comments: