Dear Self.

My photo
25. Malaysian. Studies at UTHM, Bachelor in Vocational Education ( Catering ) with Honours :)

Friday, February 3

Multimedia & IT Fest 2012

Minggu sibuk aku dengan MITF dan kelas2 yg berjalan seperti biasa. pagi pergi kelas, malam bekerja untuk menjayakan MITF. seronok sebab dapat buat event KELAB AVA. seronok dapat lebih rapat dengan kawan2 KELAB AVA. walaupun ia memenatkan tapi ia sangatlah menyeronokkan. aku happy gila. walaupun hidup jadi tak tentu hala minggu ni. hahaaa :) tapi hakikatnya aku seronok sangat dapat jadi sebilangan orang yang menjayakan MITF 2012 ni. harap tahun depan pun ada juga dan meriah juga seperti tahun ni. aku harap KELAB AVA mampu buat event sendiri lagi lepas ni. asyik tolong event JPP,PRS,KRN,JPKK jer. hahaaa :)

Pelbagai jualan IT yang dijual. seronok bagi yang banyak duit lah. tidak bagi manusia yang sentiasa duit kering macam aku. haha. kelakar gila. tapi best ohhh. dapat tengok orang beli belah pun dah seronok. sebab pelajar PSIS sokong MITF 2012 ni. aktiviti juga tiada tandingannya. ada wayang pacak SONGLAP & OMBAK RINDU. ramai juga yang memberi sambutan sampai habis movie yang ditayang secara percuma. cabutan bertuah dan lelongan barangan IT juga menjadi sambutan pelajar PSIS. secara keseluruhannya, semuanya berjalan dengan lancar dan teratur seperti yang dirancang. orang2 kampung yang tinggal berdekatan PSIS juga memberi sambutan yang menggalakkan :)


hari terakhir MITF 2012,
aku tiada sebab balik awal...

No comments: