Dear Self.

My photo
25. Malaysian. Studies at UTHM, Bachelor in Vocational Education ( Catering ) with Honours :)

Thursday, April 19

kawan ohh kawan





kadang2 aku rasa, aku tak perlukan kawan. kawan yang rapat semasa di politeknik.(bestfriend) semuanya menyakitkan hati. semua orang tak suka aku kan? kau tak suka, ikut suka kau lah weyh. yang penting aku ikhlas berkawan dengan semua orang. tak apa lah. aku masih mampu berdiri menggunakan kaki sendiri. hehe :) masih ada yang mahu berkawan dengan aku. ramai lagi orang yang mahu berkawan dengan aku. 


*ada kawan susah, tak ada kawan pun susah.

why everybody needs friend?


lebih baik menyendiri dari ada kawan yang tak percaya kan kita.

lebih baik tak ada kawan dari ada kawan yang selalu kutuk belakang kita.



My Really True Friends :)







No comments: