Dear Self.

My photo
25. Malaysian. Studies at UTHM, Bachelor in Vocational Education ( Catering ) with Honours :)

Saturday, June 9

kawan datang dan pergi

tetiba rasa nak update blog. rindu rasanya stalker blog aku ni. haha :) aku juga rindu anda2 semua.

'FRIENDS COME AND GO WITHOUT YOU KNOWING'

BETUL LAH PEPATAH ITU~

semuanya datang dan pergi. datang menceriakan hati, pergi menyakitkan hati. setiap kali bertukar tempat belajar sejak dari tabika kemas sampai aku masuk politeknik. bila aku rapat dengan seseorang, pasti ia pergi meninggalkan aku tanpa berkata apa. kalau salah aku, aku minta maaf kawan. aku bukan manusia sempurna serba serbi. aku masih belajar mengenali erti kawan mahupun sahabat. terima kasih kerana pernah menjadi kawan aku. aku hargai semuanya. halalnya segalanya. maafkan salah silap yang aku pernah buat terhadap kau.

kepada yang masih berkawan dengan aku, terima kasih kerana menerima baik buruk kawanmu ini. memahami diri kawanmu ini. banyak bersabar untuk persabahatan ini. sentiasa mengingati kawanmu ini. 

*tanpa kawan2 semua, siapa lah aku ni ~

No comments: