Dear Self.

My photo
25. Malaysian. Studies at UTHM, Bachelor in Vocational Education ( Catering ) with Honours :)

Friday, July 13

azam VS impian


AZAM 2012 ;
mahu bertudung / berhijab untuk selama-lamanya :)))

azam 2012 sudah tercapai dan aku suka dengan perubahan sekarang.
mungkin aku masih baru dalam berhijab. 
hope, orang sekeliling mahu menegur salah silap yang dilakukan.
bukan kerana paksaan atau kerana tomahan.
tapi ianya tulus ikhlas dari hati sanubari ini.
setiap manusia di muka bumi ini mahukan perubahan dalam hidupnya.
termasuk lah aku :))

---------------------------------------------------------

IMPIAN HIDUP ; 
memiliki diploma dan sambung ijazah seperti yg mama aku harapkan :))
DIPLOMA IN HOTEL AND CATERING MANAGEMENT
SARJANA MUDA SENI KULINARI, soon :)

impian ialah sesuatu yang kita susah untuk miliki jika tiada usaha yang gigih.
sekarang aku sudah cukup berimpikan degree in culinary arts UITM.
hopefully ianya berjaya. doakan saya.
DIPLOMA in progress soon :))
tak sabar nak habis diploma untuk sambung degree pulak
dan jadi pensyarah yang mampu mendidik anak2 muda menjadi seperti aku.
walaupun dari kelulusan SIJIL, aku mampu buktikan
yang aku juga mampu memiliki DEGREE macam kawan2 yang lain :))

No comments: