Dear Self.

My photo
25. Malaysian. Studies at UTHM, Bachelor in Vocational Education ( Catering ) with Honours :)

Sunday, September 30

Samsung Galaxy Ace Plus, milik saya :)

Salam stalker,
hari ni aku rajin pulak nak update blog yang sedia berhabuk ni.
tak faham aku kenapa lah dia berhabuk. haha :)

Samsung Galaxy Ace Plus?

Ehem. Handphone baru ke kak oi? Yelah dik.
Banyak duit? Ade lah sikit akak simpan.
Baru tu? Yelah takkan nak beli 2nd pulak dik.
Bila beli? Baru2 ni kat selayang mall jer sebelum g kenduri kawan.
Besarnya? Memang besar screen nya. Akak pun seram nak pakai.
Banyaknya game? Akak bosan2 suka main games sampai lebam. Haha :)

Inilah orang selalu tanya aku bila baru 1 minggu aku beli telefon ni. Semuanya soalan yang hampir sama aku bagi jawapannya. Entah lah. Aku minat sangat nak beli android. Sanggup simpan duit kerja part time ni. Haha. Masa tengah banyak kerja lah aku boleh simpan duit sikit2. Selain bayar broadband sendiri. Aku juga buat duit part time untuk duit belanja kat politeknik juga. Banyak pulak order bulan 9 ni. Aku pun simpan lah duit sikit sebab memang dah bertekad untuk tukar telefon android. Haha :)

BUKAN JANJI TAPI PASTI ! ! !


RM 710 sahaja 
bersama 8GB memory okey :)

No comments: