Dear Self.

My photo
25. Malaysian. Studies at UTHM, Bachelor in Vocational Education ( Catering ) with Honours :)

Sunday, December 30

What I get on 2012? :')

Azam 2012?
aku tak update pun tapi ada juga barang2 yang aku nak sangat miliki tahun 2012 dan aku telah pun memilikinya. hehe :) terima kasih kepada yang memberi.

Azam bagaikan matlamat jangka masa pendek bagi aku. So, aku tak jangka boleh dapat juga. Kadang2 memang kita tak jangka kita akan memilikinya. Betul tak? Kalau aku cakap, aku nak benda tu. Aku akan pastikan aku dapat. Tak kisah kena ikat perut dan kawal 9 nafsu perempuan aku ni. haha :)

So far, Alhamdulillah. lepas satu, satu, aku lalui sepanjang tahun 2012. Allah s.w.t. sahaja yang tahu apa yang aku lalui. Macam2 dah. Aku tetap sabar dan laluinya satu demi satu. Betul lah. Setiap apa yang berlaku pasti ada hikmah disebaliknya. 



Antara kejayaan dan barang2 yang aku miliki sepanjang 2012 ;

Dapat Anugerah Ketua Jabatan untuk 3kali berturut2. Alhamdulillah :')
Sesi Disember 2011, Sesi Mei 2012, Sesi Jun 2012


Sport Shoes from My Heartbeat. Untuk hari lahir yg ke-22. Saya tak minta jenama ADIDAS.
Awak yang beli. Saya tak kisah pun yang murah :)


Android phone ( Samsung Galaxy Ace Plus ) 
Mampu memilikinya setelah bekerja kelas di meor bakeri, ampang.



Student package Celcom Broadband
Semoga lajulah broadband aku ni. Murah pun murah. Bagus :)



No comments: