Dear Self.

My photo
25. Malaysian. Studies at UTHM, Bachelor in Vocational Education ( Catering ) with Honours :)

Saturday, June 1

Ceremony

Assalamualaikum semua~

Aku rasa tahun ni penuh dengan majlis perkahwinan dan pertunangan.
Juga kepada yg sudah pun menjadi ibu :)

Minta maaf yer kalau ada yg aku tak dapat hadir. Diri ini dicipta-Nya hanya satu.
Tak cukup tangan bila beramai2 kenduri dalam 1hari.
Mintak maaf sangat2. hehe :)

btw, TAHNIAH semua kawan yang aku sayangi.
aku sentiasa mendoakan kesejahteraan dalam hidup anda semua sebab aku sayang korang semua.


Zura && Zulhaimi (Perkahwinan)


 Afneda && Adi (Perkahwinan)

 Rafiqqa && Firdaus (Perkahwinan)


Shikin Shaharum (Perkahwinan)


Yaya && Ammar (Pertunangan)

Anies && Asyraff (Pertunangan)

Izzatul Ain && Azzam (Pertunangan)

Marzita && Hadi (Pertunangan)

Puteri Nana && Ariff (Pertunangan)

NorLiyana @ Nana pun dah dapat baby :)

Anita dapat baby :)



Congrats to Wan Diana, dapat baby boy juga :)


No comments: