Dear Self.

My photo
25. Malaysian. Studies at UTHM, Bachelor in Vocational Education ( Catering ) with Honours :)

Monday, March 16

merajuk or touching

if sekali dua aku mampu bertahan lagi
ini sudah lebeh okey
aku pon ade tahap touching aku
aku ni manusia biase
seorang gadis yang kuat merajuk
so, what?
kau xske kawan dgn aku?
kau boleh blah lah
saket nye hati ku ini:)
but aku still pkir kowg kawan aku
xpelah aku xksah !
:) thanks be my fren

today aku dengar ceramah LI
from encik shahir bin selamat
dia my lecturer yg urus kn LI dak bakeri KKSY
dia juga mengajar aku subjek ROTI:)
seorang yg kelakar tpi serius di dapur
seronok belajar dgn dia
but today dia cerita byk psal time dia LI dulu
dia dulu kena LI 1 1/2 tahun
tpi kami skrg 6 bulan sahaja
dia ckp if aku hard person aku boleh amek keje kt hotel
byk yg dia cerita.aku terpegun seketika
seronok dengar pengalaman org yg lebih profesional kn?
mcm x ngntok lah org kate:)
aku suke jadi pendengar yg setia

sorry kawan-kawan
aku memang seorang yg touching person
kowg tgok jew aku cool
tpi hati aku? aku sowg jew taw
stakat kecik2 kena usik aku xksah sgt
emmmmmmm:)
xpelah babe ! aku xksah lah

but today aku tersgt lah penat
dik MCPA yg aku pergi semlm nye
woiiii !
penat sial ari ni
hehe:)
but today pkai beg baru
seronok tuuu !
BEG FROM BUTANG CLOTHING
only rm 22


FULLSTOP !!!
*aku seorang yang kuat merajuk.harap maklum !

1 comment:

.: Sugar-cRave :. said...

yup...sumtimes people mmg kene touching...n gurl diberikan hati yg lembut dats y slalu terasa hati...

so chill'up keyh.....lets smile...ngeeeee...;D