Dear Self.

My photo
25. Malaysian. Studies at UTHM, Bachelor in Vocational Education ( Catering ) with Honours :)

Saturday, March 21

movie movie movie

today,
aku keluar bersama my classmate
kononnye nk crik cenderamata
utk percutian pergi teluk intan nnty
lastly,jalan sesak lah pulak kt CM tu
last2 pegi TS tgok wyg
afta beli tiket pegi makan jap blakang LOT 10 tu
jauh gila menapak
sempot aku di buat nye
hahaha:)
btw,sedap juga && murah
kekenyangan aku dibuatnye
hahaha:)
then, jejln di TS pula be4 msok wyg
lame jugak nk tggu
lepak kt borders
jmpe buku yg encik shahir soh beli tu
rm246.90
but aku beli bru rm180 taw !
then tgok lah wyg
weyyyyhhhhhhhhhhhh lah !
taw lah muke aku ni muke budak skola
kena kuar kn IC pulak
masin jugak mulut aku ni
hahaha:)
pas2 bru lepas masok wyg
not bad lah ceritanya
gila ganas bapak dia selamatkn anak dia
dari jadi pelacur terhormat
huhu:)
then balik lepak kt NZ besar
seronok dpt mkn CHICKEN CHOP black paper
sedap siot ! teringat2 lagi:)
balik rumah
nk tgok AF
adila keluar !
WHAT EVER LAH
yg pasti HAFIZ comey gila:)

---------------------------------------

movie yang agak extreme !
seronok cerita dia
pergi lah tgok beramai-ramai

muke ku yg kepanasan
menunggu pika yg kononnye hampir smpi
hahaha:)

pika is sexy back
aku snap pic ni gune HP sony
smart jugak
hehe:)

pika/mai/anis
kami di toilet BB
agak sempit tpi masih sempat utk snap pic
hehe:)

mai && anis
kami awek tali yg berjaya
haha:)

---------------------------------------

hari yg agak memenatkan but not bad lah juga
dpt keluar dgn teman2 sekolej
hehe:)

&&

THE ENDS:)

No comments: