Dear Self.

My photo
25. Malaysian. Studies at UTHM, Bachelor in Vocational Education ( Catering ) with Honours :)

Wednesday, April 22

perempuan dan lelaki

ari tu aku keluar dgn khai
kena bebel jew if keluar dgn dia
dan yg pasti aku penat layan kerenah dia
ase mcm nk mati aku ulang alik dgn dia
ngeeeeeeeeeee:)
xfaham aku dgn khai tu
mcm2 hal lah dia tu
suke buat aku menyampah
tpi kdg2 best kuar dgn dia
sbb khai baik sgt2 dgn aku
haha:)
baik lah sgt?

khai ckp,

org perempuan senang sayang kt lelaki
tpi ble clash senang lupe ex boy dia

org lelaki pula susah nak sayang kt perempuan
tpi ble clash susah pulak nk lupe ex girl dia


betul ke sume tu?
aku ase agak lah:)
mayb kot sbb aku pon ase mcm tu
aku penah lalui sume tu
buat mase ni still ade ex-boy aku yg still msg aku
ade yg still xleh lupe kt aku
mayb sbb aku ni mmg akan buat org sayang aku
after org clash dgn aku kot?
kejam kn?

so?
berhati-hati lah

btw,
itulah hakikatnya btol x?
emmmmmm:)

aku dh xharap dia,
if dia suke kt aku juga
ape salah nye kn?
aku pon nk sgt in love dgn org yg aku admire:)

bila lah bibir aku mampu berkata2-kata
bercakap tentang hati dan perasaan?
bercakap face 2 face?
bercakap bertentang mata?
meluah isi hati?
:)


SNAP BY CIK BULAT ;
after back from TS && LOW YAT:)

khai ngok:)

No comments: