Dear Self.

My photo
25. Malaysian. Studies at UTHM, Bachelor in Vocational Education ( Catering ) with Honours :)

Friday, April 24

serumpun seni tetap di hati

time competition semua berakhir sudah
cume kalah menang adat pertandingan
aku cume menjadi penonton dan back up SERUMPUN SENI
mayb sume ni ade hikmah nye
aku xksah lah
janji dowg dh buat yg terbaik dan yg termampu
aku syg adik2 aku !
hope kowg tetap memperjuangkan SERUMPUN SENI
biar lah ape org nk kata
hanya kita jew yg tahu mane yg benar kn?
aku cume hope boleh terus dgn SERUMPUN SENI
wlopon dari jauh:)

SNAP BY CIK BULAT;

selepas buat persembahan sempat posing:)

SERUMPUN SENI di atas pentas
membuat persembahan atas nama SMKPJI

BUDAK ALAT yg terbaik
terutamanye yg main rebana tu:)

aku && TOK JUARA serumpun seni

ketika latihan sebelum buat persembahan

MILO (juru mekap) && AMALINA ( tok juara)

No comments: