Dear Self.

My photo
25. Malaysian. Studies at UTHM, Bachelor in Vocational Education ( Catering ) with Honours :)

Friday, April 24

bende baru dalam hidup

bagaikan kewajiban bagi aku skrg
sume angkara khai
ngajar aku bukan2 !
haha:)
xde lah !
aku dh mule minat main games
games lagu tu
seronok ohhhhhh !

pada waktu yg sama ikan belaan aku mati !
MAK KALOI !
btw,
thanks a lots sbb
jadi peliharaan aku wlopon kejap.
thanks a lots too sbb
jadi pelakon utk drama dongeng kami:)
hehe:)

then,
baru2 ini aku pergi pesta buku
pergi dgn khai
sempat lah membeli novel
agak best lah tajuk nye !
sekeping kad valentine:)
so sweet kn?
hehe:)


SNAP BY CIK BULAT ;

mesin games feved aku skrg !
haha:)

novel menjadi pujaan hati:)
lame xbace novel ohhhhhhhh !

MAK KALOI a.k.a ikan emas RM3
sempat hidup hanya 2 minggu

No comments: