Dear Self.

My photo
25. Malaysian. Studies at UTHM, Bachelor in Vocational Education ( Catering ) with Honours :)

Tuesday, July 14

up up away to sepang:)



kak huda mintak restu:)


pasangan serasi:)
abang iwan && kak zura


di atas pelamin:)


sampai di lokasi:)


di atas meja makan beradab:)

----------------------------------------------------


7 day aku di sana:)
di kampung labuhan dagang
btw,
di atas ni saudara syaza yg kahwin
not my family:)
aku pon xtaw lah nape aku nk pergi sane?
mayb i need rest for a few day
huhuhuhuhuuu:)
not bad semua peramah
hehehe:)

----------------------------------------------------

1st day 8/7
aku nek avanza dgn jebat
mai dgn syaza pon ade:)
aku bertolak ke sepang
tpi singgah kt putrajaya
lunch kejap:)
then,
jejln kt alamanda
nothing yg di beli
saje jalan2
smpi kg syaza petang
mlm tu hangout
tgok futsal:)
best lah gak en?
spupu syaza yg main.
ktowg penat ohhhh
huhu:)
balik tu pergi minum
siap karaoke ohhh:)
best gila dpt nyanyi lagu aizat
hilang kn ngntuk:)
balik smpi 2-3 pagi
hahaha:)


2nd day 9/7
jejln dgn afif
pergi pantai bagan lalang
best lah gak
hehe:)
amek pic reramai !


3nd day 10/7
pagi udah bangun
ohhhh !
ramai nye orang2 kg mari
hehe:)
kena tlg masak doh
adoyai !
best gak bkn selalu:)
tlg kupas bawang lah:)
hehehe !
penat penat penat !


4th day 11/7
kena kejot ohhhh
kecoh nyeee !
kna tlg kusap bawang lagi
huhuhu:)
family syaza smpi !
mlm tu
buat cukur jambul:)
mkn nasi ayam !
tlg buat pelamin
simple but nice lah:)


5th day 12/7
yeahhhhhhhhhh !
wedding day today
hehehe:)
pagi2 dh kena kejot ohhh !
adoyai !
sabar jew lah
seb bek tdow awal
hehe:)
pkai bju kurung baru !
afiq,adik,amar,afif,arul datang !
seronok jmpe dowg:)
pas2 aku sempat karaoke !
hehehe:)
dgn DJ AKMAL !
haha:)
panas siot ari ni !


6th day 13/7
duk umah ajew:)
tlg pengantin bersih kn khemah
pinggan cawan kasi cuci !
petang,
pegi umah kak huda !
sajew jln2 bosan duk umah:)


7th day 14/7
nak balik dh !
kena grak awal pagi !
masing2 ngntok
hahaha:)
be4 balik nenek syaza bagi duit !
hehehe:)
thanks nek !
balik tu aku msg dgn DJ akmal
syaza yg bgi no fon dia !
hehe:)
best best best !
tros pegi kolej
amek borang ape tah psal LI tu !
emmmmm:)
jmpe lah ade bape kerat yg datang.
lepak kt mc'donald selayang mall !
seronok mcm tahun lepas !
hehehe:)


No comments: