Dear Self.

My photo
25. Malaysian. Studies at UTHM, Bachelor in Vocational Education ( Catering ) with Honours :)

Thursday, September 24

hari raya 2009

pergi beraya:)
snap by sikin abdullah

ini lah adik beradik aku :)
sikin,anis,ifa,ila

------------------------------------------

20/9
seronok gak di pagi raye di kampung ni
berkumpul semua sepupu sepapat
ade yg xbalik gak :)
emmmm !
siap ade photoshoot family lagi :)
best sgt2 ohhhh !
tpi aku sempat gak call izzuddin
best gak dpt dgar suara dia di pagi raye !
hope dia pon gembira di pagi raye wlopon raye di KL

tengahari,
jejalan kampung dgn sepupu
pergi makan mee bandung dan nasi tomato
wahhhh !
kekenyangan gak aku !
hahaha:)

petang,
pergi beraya dgn my mum
keliling kampung :)
hehe !
best best best !
jejalan kt kampung ni
seronok gak :)
jarang dpt balik kg kn?
hehe

--------------------------------------

22/9
pergi beraya di rumah pak ngah di malau,kedah
wahhhhhhhh !
jauh ohhhhhhhhh !
agak penat gak perjalanan pergi sana
tapi sgt excited sbb pas2 nk g mandi manda di bukit wang
hehe:)

tengahari,
sampai jew terus makan tengahari
then grak g mandi manda
best gak sbb jarang dpt mandi kt sungai
tpi air nya keruh lah
oh tidak !
aku just tgok org mandi
aku ske snap picture
best gak !

petang,
gerak g chuping
beraya di ladang tebu
tpi xde org lah pulak
ktowg balik umah
lgpon udah lewat petang
katanye nk balik KL udah mlm ni
*xjadi balik KL pon

--------------------------------------

23/9
pergi makan di lubuk sireh
ade binatang2 kegemaran pulak tu
hehe:)
ade musang ade kucing
tpi cian kucing tu sbb kaki dia katek !
jalan pon tonggek !
haha:)
tpi comel matanye bulat !

petang,
balik siap2 nk grak KL udah
my dad hantar kt utan haji
tunggu pak su g amek kwn dia katanye !
emmmmmm:)
mengantuk aku tunggu ohhh !
lame sgt ohhh !



No comments: