Dear Self.

My photo
25. Malaysian. Studies at UTHM, Bachelor in Vocational Education ( Catering ) with Honours :)

Thursday, September 24

up up away back to SELAYANG


balik selayang jugak akhirnya

tpi aku bgtaw yg tertentu sahaja yg aku balik KL
emmmmmm:)
of coz izzuddin juga !

mule2 g alor star parade
beli cd
ikut jer paksu nk g mane
dia yg drive kereta kn?

then,
grak highway lah balik KL
benti kt gurun !
makan malam jap:)
sedap gak
huhu

bergerak semula
then, benti di sg perak
katenya nk makan tpi xjadi pulak
nk lepak kt ipoh pulak
sampai ipoh pkul 12.30 mlm
mengantuk aku
sbb kekenyangan agaknya
haha :)

then,
grak balik pulak
benti di R&R rawang
masih nk g tandas
grak smpi rumah
huhu :)

smpi umah 3 pgi
masing2 mengantuk ohhhh !
akhirnya selamat smpi di selayang:)

*seriously aku tamaw nek kete kwn2 paksu,
bwk mcm ribut jew !
adoyai !


*selesai sudah update blog tentang raye aku tahun ini :)

1 comment:

mer mer said...

Hi girl,

Hope you don't mind I leave a message here. You are welcome to visit my handmade creation and art blog~! Thank you~!!