Dear Self.

My photo
25. Malaysian. Studies at UTHM, Bachelor in Vocational Education ( Catering ) with Honours :)

Monday, April 12

genting highland

pagi2 aku dh bgun. kemas beg.
excited mahu pergi genting. tunggu bas. turun kt jalan ipoh.
nek teksi turun kt hentian duta. jmpe dia.
amek teksi turun titiwangsa. beli tiket bas. nek bas.
bapak panas. da la ramai gila datuk/nenek orang cina.
wat pe lah g genting?xde faedahnye !
bgi lah kami2 ni pergi genting lak !
pening aku dgn bangla lagi ! eeeeeeeee ! tekanan pun ade.
smpi terminal. jmpe kak ilah. kwn dia punye kakak.
check in first world hotel. best siot :) heheee:)
dpt pulak bilik view outdoor games. hehee:)
lepak bilik jap. tertidur pula aku. hahaa:)
malam, turun bawah. makan KFC dgn dia.
dia g bli. ble smpi dpan aku.
abes tumpah air atas badan aku. menyirap gila siot.
tpi xtaw lah nape aku xmarah pun?
mayb aku xde mood kot nk marah dia.
aku lap2 sket sluar aku dgn tisu. seb bek aku pkai trek shoot jew.
klu pkai jeans, esok aku nk pkai ape? ish3 !
tekanan aku ! kena lepak bilik lak makan.
tekanan jew aku. bru ingat nk jejln kt bawah.
tgok lampu2 cantik di genting. tpi sume nye musnah.
aku duk bilik. mkn KFC. diam jew. tamaw marah2 dia.
emmm. entah lah. lepas makan aku tgok tv.
smpi lah tertidur. gila sejuk. aku tdow pkai sweater dia. emmmm
pagi2 aku sudah bgun. siap2 breakfast kt bawah.
dia pun teman aku. ktowg breakfast pas2 lepak atas balik.
tggu kak ilah. xdpt2 lak ble call dia.
nk g main outdoor games kena ade dia.
bru dpt diskaun. last2 ktowg masuk g outdoor games dulu.
terjmpe farry dgn moon. atiq pun ade.
pas2 aku lepak dulu. jalan2 dgn dia. emmm.
bosan lak pulak. pas2 ktowg nek strawberry yg pusing2 tu.
hehee:) aku gayat siot ! tinggi ahhh !
pas2 jmpe angah,din,mimi kt bawah. ktowg nek buai yg tinggi tu !
gila bapak tinggi ! gayat gak ! hahaaa:) semua gayat sbb tinggi.
pas2 adik pun join gak ! adik dgn kak eika.
pas2 kwn adik pun dgn awek dia.
ktowg jejln nek roller coaster ni, nek itu, nek ini.
pening aku ! smpi basah ktowg ! hahaaa:)
best2 gila ohhh:) seronok dpt hangout dgn dowg !
yg best nye, aku nek roller coaster ni, gila bapak berpusing2.
smpi adik pun nangis ! sbb dia duk dpan skali :) hahaaa:) kasihan dia.
lastly, ktowg masuk snow world. dgn perkhidmatan kak ilah.
dpt lah murah sket :) heheee:) suke suke suke !
masuk ramai2 bru seronok ! gila bapak lah sejuk ohh. -3c dowh !
best dpt main salji dgn kwn2. amek gmbr ramai2 !
best dowhhh :) seronok ohhh :) adik slumber jew dgn sluar pendek dia !
pas2 kena balik2 ais dgn ktowg, kesejukan dia :) hahaaa:)
gila bapak best lah :) tpi xde pon amek gmbr dgn dia. emmm:'(
xpelah. ktowg ade amek gmbr ramai2 pon dh okey ! !
pas2 abes msok snow world. tgok gmbr kt luar. seronok ohhh !
cantik ! mcm nk beli semua tpi xmampu lah pulak ! haha:)
pas2 aku blah dgn dia. lepak mkn mc'd ! lapar pulak tetibe !
huhuuuu:) pas2 tros amek beg. pergi terminal bas. beli tiket. tunggu bas.
din,angah,mimi,adik,kak eka balik lmbt sket.
aku kena balik. kena anta dia balik ipoh.
nek bas kt duta. kang lmbt xde bas pulak. emmm:)


sweet couple :)

angah xde pakwe :)
cian dia ! !

angah, kembarku :)

dgn dia :)

sayang dia selalu :)

first world hotel :)

my card for check in :)

roller coaster yg gila seram !

sejuk seperti di luar negara :)



*nnti mahu pergi lagi lah ! ! !

No comments: