Dear Self.

My photo
25. Malaysian. Studies at UTHM, Bachelor in Vocational Education ( Catering ) with Honours :)

Friday, April 9

Petitfour & Deco Biscuit

bermacam jenis dugaan yg aku lalui
berbagai jenis idea dikeluarkan
smpi ktowg kena tdow di kolej
smpi xde idea yg nk dikuarkan
aku jadi pening ! !
pening gila dan sgt fedup dgn deco biscuit ni
tpi bila semuanya sudah selesai !
rasa puas :)

aku happy bagi pihak KKSY !
sbb aku xmenang kn?
emmm:)

ktowg menang
champion
and
1st runner up

encik shahir happy sgt2 dan bangga dgn kami
aku hope dpt msuk lagi
competition mcm ni :)
aku suke dan dpt ilham2 yg byk

bile dpt jmpe chef ismail
lagi aku happy sgt2
aku bangga dpt join serta dlm competition
huhuuu:)

seronok ! ! !

bersama chef ismail :)

bersama chef florence :)



*btw,thanks encik shahir sbb bgi peluang masuk pertandingan macam ni :)
hope dpt join lagi ! ! xsia2 ktowg tdow kolej dgn encik kan ??
huhuuuu:)

No comments: