Dear Self.

My photo
25. Malaysian. Studies at UTHM, Bachelor in Vocational Education ( Catering ) with Honours :)

Sunday, December 25

kembali ke PSIS untuk semester 2

back to school for adik saya, bukan saya :)

wow. pejam celik pejam celik. sudah habis cuti semester aku yang agak panjang ini. sampai liat nak tidur awal dan bangun pagi. macam mana lah nak pergi kelas pagi ni. adoyai. aku sebenarnya tak sabar nak masuk semester 2 sebab dapat kembali ke dapur. walaupun untuk subjek EASTERN & WESTERN CUISINE, benda aku minat kot. haha. western? it's my favourite dishes and i can't wait to learn more about it. aku rindu kawan2 DHK 1C yang kini sudah DHK 2C. wow. suka suka suka. semoga kita graduate beramai2 yerr. hehe :)


rumah sewa oh rumah sewa. aku wajib duduk rumah sewa. agak jauh untuk aku berjalan. emm. macam mana nak g kelas ni. basikal pun tak beli. adoyai. risau sudah. kurus lah aku nanti weyh. haha. bagus juga. sihat lah aku lepas ni. haha. at least, ada juga rumah sewa. duduk bersama dak bilik B2 2.27 juga. haha :) senang sket, da 1 kepala. aku pun senang duduk dengan dorang. haha. semoga ia berjalan lancar untuk beberapa bulan ini. lepas ni nak duduk rumah paling depan dan dekat dengan politeknik. aku akan pastikan ia berlaku untuk semester depan. haha :)


kelab AUDIO, VISUAL, MULTIMEDIA. emm. semakin berkembang lah. sudah ramai ahli lah. sudah busy dengan macam2 aktiviti lah. tak sabar jumpa kowang2. rindu nak set up dewan for event. rindu nak lepak kat konti. rindu lah rindu sangat. haha :) sem ni, sem busy. sebab ada event besar punya. aku pun tak sabar sebenarnya. sebab nak meeting dengan kowang semua tentang aktiviti2 sem ni. jumpa 27dis ni yerr :) di bilik multimedia, tepi library tu. haha ! ! !



intake jun 2012, saya mahu jadi crew MSK.tak sabar lahhh :)

No comments: