Dear Self.

My photo
25. Malaysian. Studies at UTHM, Bachelor in Vocational Education ( Catering ) with Honours :)

Wednesday, December 28

birthday wishes from him :)

28 disember 2011, 12 tengahmalam, hujan tiada hentinya.
coverage maxis di sabak bernam membuat hati aku sengsara.
lebih membuat hatiku sengsara, tiada pesanan ringkas dari teman2.
tiada ucapan selamat ulang tahun dari siapa-siapa pun...


tiba-tiba?

telefon bimbit celcomku berbunyi pesanan ringkas sampai...
buka dan terus baca, dari hubie <3






setitik kasih membuat kita sayang,
seucap janji membuat kita percaya,
sekecil luka membuat kita kecewa.

namun cinta yang dibentuk berdasarkan hati yang tulus akan membuatkan kita bahagia.

untuk hidup aku perlukan jantung,
untuk jantung aku juga perlukan hati,
untuk jantung hati aku perlukan kebahagiaan,
untuk kebahagiaan aku perlukan cinta,
dan untuk cinta aku perlukan kamu.

SELAMAT HARI LAHIR YANG KE-21 SAYANG...

b doakan yunk berjaya dalam kehidupan dan tidak juga lupa akan alam akhirat
semoga cinta kita diberkati Allah S.W.T.
amin...

No comments: