Dear Self.

My photo
25. Malaysian. Studies at UTHM, Bachelor in Vocational Education ( Catering ) with Honours :)

Saturday, December 31

azam 2011 telah pun ditunaikan :)

antara azam 2011 yang telah ditunaikan oleh insan bernama NUR ANNISA BINTI ABDULLAH
dalam menjalani hidupnya sepanjang tahun 2011 :)


aku telah menyambung belajar, diploma pengurusan hotel dan katering di POLITEKNIK SULTAN IDRIS SHAH, Sabak Bernam pada intake Jun 2011. sekarang sudah memasuki semester ke-2, perlu menyambung untuk 2 1/2 tahun untuk mencapai segulung diploma yang diidamkan selama hidup aku..



kamera digital canon menjadi pilihan hati tetapi ini sahaja yang mampu ku beli. haha :) xpe. janji gambar cantik, terbaik dari ladang. hehe. suka kamera ni sebab banyak function dan warna hitam. nampak cool jer kan kan kan? jangan jeles taw. beli sebab nak guna. beli sebab memang mahu ada kamera digital sendiri. beli sebab ada orang nak support duit sket. hehe :) thanks bie for this present ! !



sudah pun konvokesyen untuk sijil bakeri dan konfeksionari di PICC, PUTRAJAYA taw. hehe :) walaupun aku ambil sijil, tapi konvo di PICC, kau ada? haha :) lega bila sudah konvo sijil tapi aku rindu kawan2 KOLEJ KOMUNITI, tak kira lah course ape pun. semua aku rindu. rindu suasana dapur KKSY dan pensyarah yang terbaik juga. bila kita nak buat reunion yerr? emm.










bagaimana dengan anda?
tertunaikah azam tahun 2011 anda?

No comments: