Dear Self.

My photo
25. Malaysian. Studies at UTHM, Bachelor in Vocational Education ( Catering ) with Honours :)

Thursday, January 19

Keputusan Permohonan Rayuan Asrama Kali Ke-2

bayaran :

rm60 - yuran asrama
rm10 - yuran aktiviti asrama
rm80 - wifi ( wajib di bayar pada pelajar semester 2 )

agak tekanan gak aku untuk menguruskan bayaran asrama untuk Sesi Disember 2011. lembap gila nak mampus. pengurusan pejabat asrama okey, cuma pensyaraha yang menguruskan bayaran wifi jer lambat buat kerja. aku nak buat bayaran, dia hilang pula. tekanan jer aku. kalau tak lepas raya cina dah boleh duduk terus. ni kunci pun tak dapat lagi. sebab kena wajib bayar wifi. tak faham aku. penat gila. macam marathon aku ari khamis ari ni. seb bek fatin ade, balik dengan dia lah. macam yang terjadi kat aku dalam 1hari. sampai aku menangis sebab tak tahan ohh.

pagi2 dah g opis asrama, pas2 dia kata buat bayaran kt opis pentadbiran. pas2 lepas kelas, terus aku pecut g jabatan, bayar duit buku. pas2 baru gerak g opis asrama. pas2 kena tulis surat guna tangan pulak. adoyai. dah penat berjalan, kena menulis pulak. pas2 jap g, tak boleh buat pembayaran lagi. sebab duit wifi kena bayar kt pensyarah JP yang uruskan bayaran wifi. gila macam F ohh. aku dah penat gila. dari pagi tak settle2 gak. dengan aku tak sempat makannya. memang terbaik lah kan?

bila g opis JP, kt tingkat 3 ni. turun balik kt makmal, bawah sekali. wow ! kesabaran aku masih ada masa itu. sampai sahaja makmal. pensyarah tu takde pulak. Oh My Gucci. ni dah tak boleh tahan dah. terus aku call my mum, cakap tak boleh settle minggu ni. my mum dah tanya warden lain, lepas raya cina boleh settle lagi. dia bagi excuse. pas2 terus aku balik, bila jumpa pensyarah JP yang lain, aku minta no fon pensyarah yg uruskan wifi tu. pas2 aku pun tunggu depan pagar. tunggu fatin untuk balik selayang. penat sangat hari ni. rasa macam marathon 10KM. rasa macam mandi peluh sangat2.

macam2 dugaan yang aku hadapi hari ni. harap lepas cuti raya cina ni, dapat settle asrama. dapat kunci bilik. weeee~~~~~~

No comments: