Dear Self.

My photo
25. Malaysian. Studies at UTHM, Bachelor in Vocational Education ( Catering ) with Honours :)

Friday, August 17

sorry late :'(

happy birthday to you, sayang...
minta maaf sebab lambat sambut hari lahir awak tahun ni...

kek pun beli jer, tak mampu nak buat tahun ni. sebab saya busy sangat2 dgn kelas.
hadiah pun biasa2 jer tak sama tahun lepas, macam2 saya bagi kat awak.
sorry taw, sorry sangat2 :'(

petang sampai ipoh, terus g beli tiket wayang cte THE EXPENDABLE 2. then, beli kek birthday awak. balik rumah dan berbuka dgn family awak. sorry tak masak utk awak :'(
pergi bazaar dgn mak awak, beli lah kuih muih. terjumpa UMMI AFIQAH. rindu kau weyh ! !
malam keluar pergi tgok wayang. balik tu terus g rumah izni amek kek utk family awak dan utk saya bawa balik Kangar, Perlis... terima kasih izni :)





*terima kasih kerana menerima saya apa adanya. saya masih baru berhijab, harap awak boleh selalu tegur2 apa yang tak kena pada pemakaian saya. thanks :)

No comments: