Dear Self.

My photo
25. Malaysian. Studies at UTHM, Bachelor in Vocational Education ( Catering ) with Honours :)

Thursday, August 23

beraya oh yeah :D

beraya sakan pada RAYA KE-5 bersama teman2 di sekitar KUALA LUMPUR.
seronok dapat jumpa kawan2 dan makan macam2. haha :)

1st openhouse, Rafiqa's House (TAMAN BATU MUDA). aku dan nad serbu dulu. then, tetiba kawan2 sekolah rafiqa join kami sekali. seronok betul kalau tgok makanan yg macam2 ni. rasa happy jer aku sepanjang hari ni. hehe :)

2nd openhouse, Aliza's House (PINGGIRAN BATU CAVES). aku, nad dan rafiqa berjalan2 cari hadiah untuk baby liza. pusing punya pusing. jumpa lah babywalker yang comel lagi kuit. kongsi duit. so sweet kan auntie2 ni. haha :) tapi tetiba rafiqa jumpa kekasih hati yg dikenen2kan oleh sepupu sendiri. okey. ni betul2 sweet. belum kenen2kan dowg dah jumpa sendiri depan mata bertentang mata gitu :) then, terus g rumah liza. bagi babywalker kat mummy liza and then gossip lah ape lagi u'all. berdekah2 masing2 bila mengenang zaman sekolah dulu. seronok macam baru semalam habis belajar kat SMKPJI tu. rindu nyaaa :)
hope anak liza boleh jalan dan berlari lepas ni dgn babywalker yg auntie2 bagi. comel betul anak kau liza.

3rd openhouse, Marzita's House (SELAYANG MULIA). aku, nad dan rafiqa meneruskan perjalanan ke rumah yg seterusnya. dekat jer ikut jalan pinggiran batu caves tu. tembus terus kg nakhoda. dekat sgt2 dah tu. hehe :) sampai jer, sesat jap. aku lupa rumah dia. haha. lama gila aku tak datang weyh. last, masa sekolah form 5 kalau tak silap aku. okey aku sudah tua. haha :) lepak2 gossip2. zati pun sampai. jauh betul perjalanan dia sebab dia dari cyberjaya datang selayang. mengantuk katanya. kasihan kau weyhh. hehe :)
lama betul bergossip sampai tak sedar dah pukul 11malam. masing2 berangkat pulang. 

*sorry to Maya sebab cancel last minit g rumah kau. lgpon dah lewat, taknak ler serbu rumah orang malam2 buta.


saya di petang RAYA ke-5 :)

aku, nad, rafiqa dan kwn2 sekolah rafiqa yang datang beraya :)

aku, nad, rafiqa beraya di rumah liza :)

babywalker from auntie nad, auntie nisa and auntie rafiqa :)

No comments: