Dear Self.

My photo
25. Malaysian. Studies at UTHM, Bachelor in Vocational Education ( Catering ) with Honours :)

Wednesday, November 20

Alhamdulillah. Akhirnya :)


walaupun keputusan peperiksaan semester akhir ni, aku tak mampu kekalkan AKJ tapi masih bersyukur kerana masih melepasi HPNM untuk memiliki pingat itu. Good Job, NUR ANNISA BT ABDULLAH. Bersyukurlah apa yang dimiliki sekarang dan kau susah nak dapat semua ini. Insyaallah, kita semua DHK6F jumpa di Konvokesyen ke-9 PSIS yer. Rindu kawan2 semua :)

walaupun sedih tapi aku perlu akur yang aku sudah pun memberikan yang terbaik untuk peperiksaan yang lalu. aku dapat rasakannya sejak mula lagi. yang penting takde C okey untuk semester akhir ni. Bersyukur sangat2. Cukup2 makan semuanya. 

akhir kata, saya NUR ANNISA BT ABDULLAH telah pun menamatkan pembelajaran di POLITEKNIK SULTAN IDRIS SHAH, SABAK BERNAM, SELANGOR. Alhamdulillah. Yeahhhh :)

No comments: