Dear Self.

My photo
25. Malaysian. Studies at UTHM, Bachelor in Vocational Education ( Catering ) with Honours :)

Monday, February 4

MUET oh MUET, it's comes nearly :'(

MUET?
Malaysian University English Test 

*MUET wajib di ambil jika anda mahu menyambung degree di IPTA terutama sekali di UITM, UPSI, UPM, USM, UKM dan banyak lagi IPTA2 yang mahukan pelajar degree melepasi tahap MUET yang telah pun ditetapkan mengikut jurusan yang dipelajari untuk ijazah :)

Apa target aku?
Semestinya band 4-3 :)

Bila sesi peperiksaan MUET yang diambil?
Sesi Mac 2013

Adakah aku gemuruh untuk hadapi MUET?
Itu sudah semestinya bagi setiap peperiksaan yang aku hadapi tapi MUET lebih menakutkan aku sebab ia melibatkan bahasa inggeris yang aku sendiri tak tahu tahap kefasihan bahasa inggeris aku. haha :) tapi bila dapat tengok jadual peperiksaan aku, lega jugak sebab hari khamis tapi 730pagi. bukan main awal lagi. bagus juga, Insyaallah otak fresh dan banyak idea2 yang akan aku keluarkan masa peperiksaan SPEAKING. hehe :)





walau apa pun yang terjadi, aku akan buat yang terbaik
demi keluarga, orang yang tercinta dan diri sendiri.
Insyaallah,
Aminnnnnnnn :))))





wish me luck for examination MUET Mac 2013 ♥ ♥ ♥

No comments: